Fråga

Fick en fråga för ungefär en vecka sen..

E.
om Frågor:
Hur började din sjukdom? Vad kände du som gjorde att du tog kontakt med sjukan?

På våren 2009 så började jag blöda ibland när jag bajsade.
Sen blev det typ varje gång..

Jag hade inte ont eller nåt utan blödde bara.
Så jag ringde sjukvårdsupplysningen 2 gånger tror ja
å fick till svar att jag hade hemorrojder!?
När jag sen träffade första doktorn sa han precis samma sak.
Men eftersom jag hela tiden sa att jag inte alls hade det
så fick jag tillslut träffa en läkare som faktiskt kollade lite
och inte bara pratade och gissade.

Tillslut så gav dom sig och jag fick göra en koloskopi
Så dom erkände tillslut att jag var sjuk.
så då började jag få medicin.

Då började jag även få ont!

Innan hade jag aldrig kännt att jag hade ont, utan blödde
bara. .  .
De var nog början.

Som vanligt ere bara å fråga om ni undrar nåt :)
//Johnna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0