Skitkropp

Kommer några rader klag också.
 
Tar ju kortison typ varannan dag, men jag råkade missa 3 dagar i rad förra veckan.
De fick jag ju såklart känna, förutom att ändtarmen blöder så kommer ju det reumatiska
tillbaka som ett brev på posten. Så sen i torsdas viker sig bena plötsligt å höften gör ont
även en bit upp i svanken. Sen när jag ringde sjukan i fredags för att be om en kortisonspruta
så vare nån idiot bara som sa att det var lite läkare där så det fanns ingen chans att få de förrän
efter helgen, så isåfall fick jag höra av mig då. Snark
 
Hittade iaf åt lite kortisonsuppar på olika ställen så nu har jag tagit suppar i 4 dagar så
jag hoppas att det ska gå över tills imorgon. (då vi ska åka skridskor på jobbet)
 
Sådär, klar med klaget.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Jag följde din blogg för några år sedan, och när jag snavade över detta videoklipp https://www.youtube.com/watch?v=3mWHBuFPtPA kom jag att tänka på dig. Det verkar som att många som haft tex ulcerös kolit blivit friska/iaf mått bättre av att äta veganskt. Jag vet inte om du kanske tycker att det är för omständigt/radikalt men vill ändå tipsa... För om det är något som gör att du blir av med dina besvär kanske det är värt det. Kram

2015-10-09 @ 11:37:13
Postat av: Anonym

Hej! Hur lång tid tog det för dig att bli bättre av Acetarsol. Jag har tagit det i 3 dagar men blöder bara mer. Var det så för dig också? Mvh Elisa

2016-04-14 @ 09:52:05
Postat av: Anonym

Hej! Hur lång tid tog det för dig att bli bättre av Acetarsol. Jag har tagit det i 3 dagar men blöder bara mer. Var det så för dig också? Mvh Elisa

2016-04-14 @ 09:52:06
Postat av: Anonym

Hej! Hur lång tid tog det för dig att bli bättre av Acetarsol. Jag har tagit det i 3 dagar men blöder bara mer. Var det så för dig också? Mvh Elisa

2016-04-14 @ 09:52:07
Postat av: Anonym

Hej! Hur lång tid tog det för dig att bli bättre av Acetarsol. Jag har tagit det i 3 dagar men blöder bara mer. Var det så för dig också? Mvh Elisa

2016-04-14 @ 09:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0