Ont

Min kropp är gratis så många gånger...om nån skulle va intresserad.
 
inte tage nå kortison på 4 dagar (för att de va slut, fick inte tag på mag&tarm mottagningen
när jag äntligen fick tag på dom så får inte apoteketet hem de förrän imorgon lördag)
Känner såklart ingen skillnad i rumpstumpen, för den blöder ju hela tiden.
Kanske att den vätskar en aning mer om ja inte tar kortison...
men höften å den där jädra spondartriten kommer ju som ett knytnävslag
rätt som de e, å sen stannar de onda kvar...Suck
 
Sa iaf nu att ja kan ta 10mg kortison igen istället för 20mg då jag ändå
inte märker nån skillnad på tarmen. (pratar ju aldrig med nån läkare, så jag säger helt
enkelt till sköterskorna vad jag vill ha, så finns de på apoteket sen)
Betyder det då att inte kortison heller funkar nu för min tarm (som all annan medicin)?
Eller att den e helt supersabbad så att 20mg om dan inte räcker ?
 
aa..de e mycket jag undrar över och inte vet.
antagligen är den helt förstörd trots kortison, för de sa dom ju skulle hända tillslut....
 
 
 
 
//Johnna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kan dom göra då?:-( låter verkligen inte kul!!

2014-04-25 @ 23:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0