Stackare

Idag kände jag mig fan som en stackare.
Först så har de värkt mer eller mindre hela dan.
När jag kom hem skulle jag gå på toan, men de värkte
så fruktansvärt av att bara sitta ner att jag inte kunde slappna av & kissa ens.
Galet
Smörjde in höft/svank med voltaren & tog en ipren.
Tog på mig fleecetröja & tjocksockar.
Sen däckade jag i soffan och sov till halv sju.
Åt lite fil och ca 30minuter senare började det kännas okej.
 
Nu har jag även duschat i hettvatten, tror att jag måste
skaffa en ris/vetekudde också som jag kan värma.
 
...och just ja. Fick även höra idag att de kanske är artros jag har!
 
Så jag fortsätter undra, hur gammal är jag egentligen?
 
//Johnna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0