Kläder

Hemma efter en kul helg i london :)
 
Men det bästa sätt ur stomisynpunkt var mina nya byxor :D
Har inte hittat ett enda par som inte kostat en miljon och som
har tillräckligt hög midja för att sitta bra över stomin sen ja opererade mig.
 
Men nu har jag äntligen hittat de :D
High Waist Skinny från Primark för ynka 130kr
 
 
Hur snygga erom inte :D ?
Passade på att köpa 2 par, ett annat i vanlig jeansfärg också.
Sen köpte jag även ett par andra höga svarta jeans som var ännu billigare, 10£.
De får jag visa en annan dag, men dom e också helt perfekta.
 
//Johnna
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Har du provat jeansen från dr denim? De har med mellanhög midja och hög midja långt över naveln. Dom kostar mellan 300-400kr. Finns på Rut och carlings vad jag vet :)

Svar: Helo. Ne de har jag faktiskt aldrig sett. :O, måste kika nästa gång jag är i stan.
En kloss med stomi

2013-09-03 @ 20:03:12
Postat av: Anna

Fina!

Jag ska dit snart kanske finns de kvar då?
Jag har inte stomi men Ulcerös colit så man vet aldrig vad som händer i framtiden. Fast byxorna ser ju även snygga ut även till en utan stomi :)

Svar: De finns säkert kvar :), tror att de är en modell de brukar ha jämt.Supersköna å mjuka, stretchiga å supersnygga :)
En kloss med stomi

2013-09-05 @ 05:49:51
Postat av: Matilda

Va fint ditt ärr har blivit, det syns ju knappt alls!!

Svar: Bilderna är lite ljusa, speciellt över magen ;Pså tyvärr är de inte så fina som de ser ut på bilden.
En kloss med stomi

2013-09-08 @ 22:26:41
URL: http://matildaahdrian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0