Hemma

Bali var helt underbart :), på alla sätt och vis.
 
Jag surfade, dök, badade osv och allt gick hur bra som helst med stomin.
 
När jag surfade hade jag baddräkt & sen surftröja, så allt satt kanon.
(den blev inge irriterad eller nåt trots att man måste dra sig upp på brädan hela tiden)
När jag dök hade jag baddräkt & våtdräkt så då satt de juh ännu bättre :)
När jag badade och lekte i vågorna så hade jag baddräkt, baddräkt is the shit!
 
Har dock bara några kassa kort där den syns då vi sällan hade med
kameran till vattnet..plus att jag inte har på mig den riktigt. men men :P
 
Hade ju även med bikinin som jag använde de få gånger vi solade eller
badade i poolen.
 
 
//Johnna

Kommentarer
Postat av: Mari

Fin bikini:) Vad har du köpt den?

Svar: Står i ett tidigare inlägg....trodde jag :PEna delen e från bonprix & andra från från bubbleroom tror ja :)
En kloss med stomi

2013-05-20 @ 12:27:07
Postat av: malin

shit vad avundsjuk jag blir! jag måste def åka till bali jag med!

Svar: Gör de, Bali var awesome :D
En kloss med stomi

2013-05-27 @ 17:10:55
URL: http://skrattaridag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0