Ont

Har senaste månaderna...sen typ i februari-mars fått jätteont i höften
då & då. Oftast kommer det smygande, blir värre & värre. Och sen
försvinner helt plötsligt efter ca 2 veckor.
 
Det liksom värker....men inte om jag e still. Mest när jag ska tex upp från
en stol, soffa osv, då måste jag stå still en stund innan jag går annars
viker sig typ benet.
 
Har vare till doktorn en gång, då de höll i sig längre än vanligt.
Han kände & klämde, men kunde tyvärr inte komma med något
svar på vad det kunde vara. Först trodde han att de va muskelinflammation
men eftersom det inte kändes när han tryckte hårt osv var det tydligen inte
det. Det gör bara ont inne i höften / benfästet.
 
Nån som har haft nå liknande eller har nå bra svar :P ?
 
 
 
//Johnna

Kommentarer
Postat av: Jolina

Jag har problem med min högra höft. Jag jobbar vid disk och står och går jag mycket en dag blir jag så trött i höften. Jag behöver röra på mig men samtidigt får jag ont vid för mycket rörelse. Jag besökte akuten vid ett tillfälle för att jag hade så ont så jag inte visste vart jag skulle ta vägen och då säger de inflammation i muskelfästet vilket jag inte riktigt köper nu i efterhand, detta var ungefär 2 år sedan och jag har fortfarande ont till och från. Har röntgat utan vidare svar. Så nu får jag celebra utskrivet som jag tar vid behov när jag vet att jag ska gå/springa/dansa/cykla mycket. En smärtstillande som är snäll för magen :)

2013-07-22 @ 08:17:01
Postat av: Mari

Hej!
Jag fick väldigt ont i bägge mina höfter i samband med min colostomioperation. Trodde först att det var för att jag låg så mycket. Först på sjukan och sen hemma. Hade så ont så jag fick byta sida i sängen massor av gånger varje natt. Trodde det skulle bli bättre när jag kom igång med riktig rörelse igen. Och visst har det blivit bättre, men det är långt ifrån bra. Ska träffa min kirurg i veckan och tänker ta upp det med honom. Det är nu ca 4 månader sen operation.

2013-07-22 @ 12:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0