Yrhuven

Alltså igår va ja på apoteket då hade inga recept kommit in
inte från kirurgavd eller stomisköterskan som jag pratat med.
 
Men istället fanns de järntabletter att ta ut!?
 
.. hittade även recept på stomigrejerna i postlådan när jag komr hem.
 
Idag så ringde Läkarn från mag&tarm, hon sa att jag inte skulle
ha kontakt med kirurgmottagningen nå mer utan med dom.
(när stomisköterskan nyss sa att det var kirurg jag skulle prata med)
Så hon skrev ut medicin till mig också och sa att jag inte skulle äta
järntabletterna jag fått utskrivna. För de va inge bra om man hade stomi.
Jag hade dåliga blodvärden och ska åka in till Ösd och få järndropp. Så fick en tid nästa vecka.
Men Läkarn så att vi kunde vänta med vanlig undersökning av rumpstump
osv tills i vår.
 
När jag kommer hem har jag fått kallelse från Kirurgmottagningen i okt?!
 
Öh ??
 

Ingen verkar ha koll på varandra alls?!
 
//Johnna

Kommentarer
Postat av: Pricken

Word!

2012-09-20 @ 21:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0