Typiskt

Jag har alltid haft psoaresis, sen jag var liten.
Inte så mycket, men nån fläck på armbågar & knän.
 
Sen efter jag fått remicade behandlingar samt kortison så försvann
det och har varit borta tills nu efter operationen.
Efter några månader, i somras typ så började det komma tillbaka lite.
Nu har jag hela armbågarna, ena hela knät å fläckar på det andra.
Suck
 
+ att jag fått tillbaka böjveckseksem på ena ögonlocket.
Ny eksem på båda sidorna av höften, i armhålan & en liten fläck
under ögat.
 
Aldrig får de va bra :/
 
//Johnna

Kommentarer
Postat av: Elina

Har eksem på ögonlocket och i armhålan också just nu. Hade psoriasis i hårbotten när jag var liten. Eksem är aldrig kul!

2012-10-17 @ 19:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0