Järn

Fatta vad stenhård jag ska va nu när jag fått järndropp ;)
 
 
//Johnna

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hittade din blogg via affärsnytt, är väl ingen direkt bloggläsare men tyckte din var väldigt intressant att läsa. Starkt att du delar med dig av ditt liv och erfarenhetermed stomi och härligt att du är så himmla positiv och verkar se allt från den ljusa sidan. Kan tänka mig att många yngre med stomi kan bli stärkta av att läsa din blogg (tycker du ska berätta om den hos din stomi ssk om du inte redan gjort det så hon kan hänvisa andra patienter till att läsa den, det kan vara ett jätte bra stöd alldra helst till yngre patienter). Lycka till med allt :) Mvh Sofia

Svar: Hej SofiaÅåh tack så mycket :), jätte roligt att höra. Jag hoppas att det ska vara intressant och bra att läsa för andra unga som kanske ska få stomi. Tusen tack igen blev jätte glad för din kommentar :)
En kloss med stomi

2012-10-11 @ 15:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0