Oj

...hade visst råkat klippt ett pyttehål i påsen när jag
klippte upp hålet på baksidan.

Så upptäckte att jag hade nå brunt på linnet när jag var på toan..Yes typ bajs :P
Jääk, tur att jag upptäckte det innan påsen blive fylld massa.
för då vill jag inte ens tänka på vad som skulle kunna hänt.

Så idag fick jag för första gången användning av min "säkerhetspåse"
som jag har med mig överallt.

Den är fin, lila med lila nitar på :P
Har alltid en extra omgång med tvättlappar, tätningsring & påse i den.

//Johnna

Kommentarer
Postat av: Marie

Hur lång tid tar det från att du äter något tills det hamnar i påsen?

2012-03-20 @ 13:26:04
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0