Höga flöden?!

Igårkväll vaknade jag och automatiskt så känner man med handen
på påsen, och lite brydd jag blev när jag kände att den va typ full.
(annars blire inte jättemycket i den på natten efetrsom man inte äter då)


Upp på toan för å tömma...påsen va typ jättefull..med i stort sätt bara vätska.
Helt tokigt tyckte jag å gick å la mig igen.
Vaknade igen efter nån timme å såg att den hade fyllts igen.
Fick gå upp å tömma igen, fick nå meducin förut mot höga flöden så tog en
sån för jag gissade på att det här var just höga flöden.

Sen somna jag och på dagen sen vare inga problem...
Mysko.. vet inte om det blir så av att man äte nå spec
eller hur de e faktiskt?!

//Johnna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0