En tanke

Idag kommer lite KlossTips!

Kom ihåg att det som får dig att må bäst är du & dina egna tankar.

Är inte många som skulle vilja byta med mig skulle jag gissa, för
vem vill ha en påse på magen?
Men, jag tkr inte synd om mig själv. Jag mår juh faktiskt ganska bra.
Sen att det kanske inte är så jävla kul & snyggt är en annan femma.

Finns många som har det branå mycket sämre än mig.


Så gör det bästa av allt.
Vi lever bara en gång, så varför deppa/sura över massa små & stora saker!?
Det blir inte bättre om DU själv inte ändrar ditt tankesätt.

Livet Suger
Eller?

:)


Var din egen superhjälte! Bara DU kan rädda dig från dina egna dumma tankar!

//Johnna

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D du e underbar o du har så rätt!

du e min superhjälte :D

2012-03-07 @ 10:36:42
Postat av: hanna

Så sant tjejen :)

2012-03-08 @ 01:13:16
URL: http://hannaslifeinireland.blogspot.com
Postat av: Tessan

Vad är väl en påse på magen i jämförelse med ständiga smärtor? Du är snygg oavsett och det är alla andra som har det också!! :) Du är så klok och bra!' kram :)

2012-03-08 @ 19:49:35
URL: http://tessano.wordpress.com
Postat av: Mia Glantz

Hej Johnna!

Har följt din blogg ett tag nu och är sjukt imponerad av dig! Otroligt starkt att dela med dig av allt och framför allt inspirerande!



och du har helt rätt i det du skriver. Ens eget tankesätt och inställning till saker och ting är källan till hur du väljer att må! Livet är kort och ska inte gnällas bort!



Fortsatt lycka till!

2012-03-09 @ 11:35:25
URL: http://twitter.com/miaglantz
Postat av: Pesa

Du är så grym! Världens bästa inlägg, detta borde alla läsa! Jag ska göra allt jag kan för att alltid ha det i bakhuvudet :) kram

2012-03-13 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0