Semester

Händer lite lite här just nu..
Får nog tillbaka datorn med program om några dagar.
Fast då kanske jag inte e hemma, så de märks juh när de händer nåt :P
 
Men ni kan juh alltid kika in på andra bloggen om ni vill
ha nåt att läsa http://kloss.blogg.se
 
 
Sen kan jag visa er mina Dunder Outfits tänkte jag...
men kom på nu att de nog inte finns kort på dom, får se vad jag hittar :S
Typiskt
 
På tors & fre åkte vi även flotte i finvädret...
Inte lika naken som vanligt (i bikini)
Men haremsbyxorna uppdragna över påsen
funkade det me!
 
Ne på semestern måste juh såklart bloggen ha semester me ;)
Här kommer en gammal semesterbild på mig & sviskonen :)
 
//Johnna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0