Semester

Jag & min S var på semester i Norge några dagar.
 
Från fredag-tisdag.
Så vi sov i bilen 3 nätter och i stuga en natt.
 
Gjorde en nybörjarmiss och hade inte med oss nå vatten
vilket gjorde att första natten fick vi köra & köra tills vi hittade
en toa längs vägen som hade vatten. Så att jag kunde byta stomin.
 
Annars så gick det ganska bra, förutom att man på morgon &
kvällen fick gå in på en mack eller så för att byta påse.
 
Sen vare väl ingen hit att behöva gå ut mitt i natten för att kissa
och tömma påsen mitt i skogen...trött, kallt, blött osv
Sen känns det juh inte jätte fräscht att tömma skit i skogen..
men så länge det är i skogen är det förhoppnigsvis ingen annan
som kommer gå just där.
 
 
 
//Johnna

Kommentarer
Postat av: malin

ser grymt ut! var i norge är detta?

Svar: Var helt tokigt vackert :), det är i Geiranger! Vi åkte även Trollstigen där det åxå var sjuktfint. Kommer nog bilder på de på min vanliga blogg om du vill se nå sen :)
En kloss med stomi

2012-07-26 @ 12:40:20
URL: http://skrattaridag.blogg.se
Postat av: Janis

Geiranger <7 Underbart!

2012-07-27 @ 19:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0