Hosta

Om det skulle va så att nån är intresserad om hur de gick
me min hosta som började i april, så tänkte jag berätta för er..
 
att igår var jag till doktorn igen och den här gången tog dom
både prover i halsen,i näsan blodprov osv
fick även bricanyl utskrivet å ska ringa på måndag och se
ifall ja få ta nå antibiotika.
 
Så nu hoppas jag verkligen att jag ska bli bra sen :)
 
Sist fick ja bara massa skithostmedicin utskrivna som inte
funkade nåt alls.
 
För jag borde ha hostat klart för min livstid.
 
Men ingen prolaps eller nå konstigt som jag var nervös
för förut har juh hänt också. .:)
 
//JOhnna

Kommentarer
Postat av: Martina

Min syster hade extremt långvarig hosta, de tror att det är mycoplasma eller chlamydia pneumoniae. Har tydligen gått väldigt mycket sånt i år och det kan ge väldigt långvarig hosta!

Svar: Hej Martina, aa nu sist kollade dom Mycoplasma, men de vare inte! Så jag får helt enkelt hoppas att det bara är en vanlig virusinfektion som tar slut snart. :)
En kloss med stomi

2012-08-12 @ 12:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0