Stomi

Imorse när de skulle ta byta stomi påse så trodde ja först
jag skulle spy & sen svimma.

Gick bra dock, fick öppna lite fönster så jag fick nå luft.

Tror lukten var värst, sen när hon skulle som torka runt
stomin på magen där jag var öm på huden samtidigt som
man inte har nån känsel i själva tarmstumpen va lite läbbigt.


Har tömt den själv mitt på dan, å de gick bra iaf.



Imorgon ska jag tydligen byta å fixa me stomin själv.
Hoppas de gå bättre då...


kolla vilka skumma knappar ja har på handleden!?

//Johnna

Kommentarer
Postat av: M & U

Härligt att se att Du är i gång med all teknisk utrustning !

Kramar

M & U

2012-02-16 @ 16:19:18
Postat av: Malin, din Ssk

Dom skumma knapparna är EKG knappar :). Puss

2012-02-16 @ 19:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0