Sova

Idag har jag sove på rygg i en vecka.

Det är verkligen inte skönt alls...
Skittråkigt att bara ligga raklång med facet mot taket.

Jag vill ligga på mage helt platt istället med huvet ner i kudden.


Men jag somnar iaf, så de e juh bra...
Vaknar 2-3gånger iaf på natten. Säkert för att jag är van att alltid
kliva upp. Så då när jag ändå vaknar så går ja upp & kissar.
Men om jag bara lyckas att inte vakna alls så blire nog ännu bättre :)

Likadant när jag vill lägga mig & läsa en bok. . så vill jag juh ligga
på mage. Nehepp, nu får jag sitta upp istället hela tiden. Suck


Sådär kul tkr jag att de e att ligga helt rakt & platt på rygg. (kort från förra veckan)

//Johnna

Kommentarer
Postat av: Hasseman

Att ligga på mage är inget farligt. Jag gör det varje natt. Men det kan kännas obekvämt. Nu när du skrev detta så var du ganska nyopererad. Så jag vet inte hur du ligger nu idag.

2012-07-16 @ 22:06:26
URL: http://blogg.hasseman.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0