Operation Kloss

Ska va på KirurgSLUSSEN kl 07.05
Sen är jag först att opereras idag iaf.


Lär juh sova typ hela dan, lika bra de.


Inatt när ja va upp nån av alla gånger på
toa så tänkte jag iaf att jag slipper det här...
å förhoppningsvis kommer att få sova en hel
natt sen. Undra när de hände sist?!



Hej då fina platta mage, tack för att du iaf vare fin på utsidan under hela mitt liv.
Trots att jag äte på tok för onyttiga saker, för mycket godis & inte tränat super mycke.

Alla har alltid sagt att en dag smäller de till så kommer ja bli en tjockis. .
tyvärr så hade alla fel, men rätt om att magen inte skulle få va fin hela livet iaf.

Men är juh ändå viktigare att den få va fin på insidan.

//Johnna

Kommentarer
Postat av: Malin

Kram & lycka till idag!

2012-02-15 @ 08:34:12
URL: http://amstrandh.wordpress.com
Postat av: Emma

Det kommer gå jätte bra <3

2012-02-15 @ 09:20:50
Postat av: janis

Johnna, du kommer ha den snyggaste sexiagste stomimagen ever! Det vet jag! :-)

2012-02-15 @ 13:42:14
Postat av: Susanne

Lycka till idag Johnna! Du är fin på alla sätt och vis oavsett operation eller inte:)! Håller tummarna för dig! Kraam!

2012-02-15 @ 20:07:27
URL: http://susieq.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0