Operation Kloss - Check


Allt gick tydligen jätte bra under operationen. Tog 2-3h.
Jag sov ju mest så märkte inte så mycke, vaknade iaf
av att jag spydde ner hela mig själv. Inte super mysigt.

Sen fick ja ligga på uppvaket där ja fick massa smärtstillande
å så...de behövdes. Sen försökte ja mest vila så mkt som de
gick, vill bara att tiden ska gå. Har kvar ryggmärgsbedövningen
som dom fyller på lite då å då, ska väl ta bort den imorgon.


Före operationen vare mest intressant, efteråt vare inte alls intressant.




Tänkte att jag äntligen skulle få sova en hel natt, men fick typ inte sova nåt.
Då jag dela rum me en gammgubbe som e döv, å som låter konstiga ljud hela
tiden han e vaken. Gubben va vaken till 04.30 inatt. Han tassade omkring å
tappade saker på golvet, lät, tände lysen, kom över till mig osv... yrskalle :P
Men när han väl somna, så fick ja åxå sova lite. Han åker hem nu iaf.

//Johnna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0