Ont

Tänkte att jag kanske skulle berätta lite om hur de
va innan jag opererade mig. Hur jag hade ont typ...

  • Först & främst så blödde jag varje gång jag var på toan.
    Såg ut som blodbad i toan jämt (nice, not)
  • Hade typ 1 minut högst på mig från att jag kände att jag var
    tvungen att gå på toa tills jag antagligen skulle skita på mig.
    (som tur var hände det aldrig)
  • På dagen gick jag på toa kanske bara 5-6 gånger (när jag äter kortison, annars flera).
    Men på nätterna var jag upp så många gånger att jag inte
    ens visste hur många gånger jag vare upp. Vilket gjorde att jag inte fick sova
    typ nåt i stort sätt. (Antagligen det jobbigaste av allt)
  • När jag väl var på toan så gjorde de så tokigt ont när de typ rörde sig i magen
    att jag ibland fick sitta med spypåse eller typ papperskorg framför mig eftersom
    jag ville spy av smärta. Oftast kom de bara luftrapar, men även spya ibland.


Hmm tror de va allt...
Har juh som vare olikt åxå under dom här åren jag vare sjuk.
Ibland har jag bara blödit, inte haft så ont. Ibland har jag vare
på toa 12 gånger om dan, ibland 3.
Ibland helt vanlig avföring (fast med blod) ibland diareer...osv

Nästan alla mediciner som jag testat har funkat i ca 2v.
Då jag fått vare typ bra, men sen har jag som blive immun mot dom.
Sen har de funkat på olika sätt, fast kasst. Därav kanske jag
ibland inte behövde gå på toa så många gånger om dan, men
när jag väl behövde så gjorde de ondare än innan..


//Johnna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0