Kläder

Hemma :)

Skönt!

Innan vi åkte hem idag så va jag in på Lindex för å kika om
jag hitta några höga trosor. Skulle juh som va bra å ha
nåt par som går över hela påsen, så de blir som platt å smidigt.

Testade några shapingtrosor, men de funkade då inte.
Dom vill juh shapea, vilket betyder att dom trycker in
allt & lite till.

Får nog leta å se om jag hittar på nå annat ställe.


Kanske slänger in ett kort imorgon på hur de ser ut me
typ t-shirt/linne på. Tkr de ser ut som ja har en hel påse
under tröjan (vilket jag faktiskt har dock)...

//Johnna

Kommentarer
Postat av: Elina

Vi har ju sånna på mitt jobb. Basic trosor. Ingen spets eller mönster. Väldigt elastiska. Skön microfiber. Kan skicka hem ett par till dig med posten eller om du kikar in. (jobbar på triumph). Bara att du hör av dig.

2012-02-21 @ 10:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0