Fredag

Hade lite illamående igår, ville typ spy...
men om ja spände magen som man gör när man spyr
så gjorde de på tok för ont. Så inge spy för mig.

Sen ville det inte röra på sig i stomin på hela dagen typ
så fick va uppe å gå lite å så. Så det blev bättre iaf.



På kvällen kom min finaste pojkvän.
Då blev ja ju glad, men samtidigt ere ändå med han det
känns som jobbigast me för mig. Han bryr sig ju inte alls...
Men själv vill man ju va fin för den man gillar mest.
Så lite tokigt ere.



Nu ska jag iaf kliva upp å duscha.
Duscha i slowmotion, allt jag gör går i slowmotion.
Så ere väl dags för de där jävla stomibytet sen igen
och lite frukost.

//Johnna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0