Besök

Ha ju såklart haft besök här på sjukan åxå, Bästis 3 gånger
Pojkvän 2 gånger, Mamms&Papps 2 gånger, Sunkidunk & hennes sis :)

Även fast man e trött å så så blir man juh som lite gladare & piggare när man
har någon att bara sitta å prata me.


Sen så lever jag juh med dom här personerna så känns inte så konstigt
att dela med mig och visa hur allt ser ut osv.
Dom e mega bra :). . bäst!

Som tex när de låter ibland i stomin så säger Emma att de bara låter
som de kurrar i min mage, när jag tkr de låter som de fiser :P..
de e en bra bästis haha


Idag va min S här å pussade lite på mig.
Så e fortfarande lite lycklig, men va lite jobbigt
för ja kan inte skratta hårt för då göre tokont i magen.
Å jag e duktig på å skratta!

//Johnna

Kommentarer
Postat av: Anonym

..o du e megabra :)..bäst!

2012-02-19 @ 20:35:51
Postat av: Hannah

Jag hörde på P3 Christer en dag, det var en kille som var på middagsbjudning. Hela middagen "hyschade" han på hunden under bordet för han trodde att den låg och morrade men efteråt visade det sig vara tjejens stomi :0 Stackars oskyldiga vovven oxå :)) Kram till dig

2012-02-23 @ 14:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0