LÄCKAGE!

London var bra, å toaletten i korridoren va som å ha den på rummet
eftersom det var dörren brevid våran :)
 
Men däremot fick jag mitt första läckage nånsin!
 
Va in på en toa för att kissa mest, men sen när jag tar på påsen
så känner jag att det är kladdigt på undersidan.
Å när jag kollar så har det fare ut skit där!
(Inte mycket å inte på några kläder)
Lite chockad då det inte hänt innan, o då jag inte förstår varför
de hände nu heller. Men hade juh byte i väskan så de va ju bara
å byta inne i toabåset. Sen fortsätta dagen som vanligt.
 
Tänk ifall jag inte gått på toa just då. Då skulle jag märkt sen när jag har
bajs hela kläderna istället..:/
 
 
Mums med potatis :)
 
//Johnna
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hänt mig med. tror påsen ibland bara går sönder. jävligt irriterande men tur att man kan byta!

2012-12-27 @ 22:26:00
URL: http://skrattaridag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0