Kläder

Skulle visa hur baddräkten satt över påsen.

Så här kommer nå kort. (och svaret är ja, jag har tröjan på mig
under baddräkten bara för att jag är lat)


Sådär typ sticker de ut, sen så lär den nog sitta olika på olika kroppar.
Jag har juh en väldigt kort överkropp vilket gör att mittendelen inte
blir så spänd uppåt, så på andra täcker den antagligen ännu mer än på mig.


Sen kan man såklart vika in påsen under baddräkten, för själva klisterplattan
hamnar då helt under baddräkten.


De enda är då att det bli lite knövel från sidan, men de blire juh om man
har en tjock mage också så..



Jag är nöjd :)

Nu ska jag bara få lite tightare lår, så blir de här nog skit bra ;)

//Johnna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0