Biggest Looser?

Blev visst magsjuk i lördaskväll. Spydde som ett as hela natten.
Imorse så hade jag gått ner 4kg...De e galet!
 
De blir inte riktigt samma sak när vi stomiopererade blir magsjuka
som när en "vanlig person" blir det...
Stomin sprutar ut all vätska som man kan tänka sig ha i kroppen.
Sen tar de en jävla tid för oss att få tillbaka all näring energi osv
eftersom jag tex inte har nån tjocktarm alls.
Så nästan alla stomiopereade får åka in till sjukan och få dropp.
 
Men eftersom läkarn här i ström inte tyckte ja skulle åka in
å få dropp så sket jag i det. Men nästa gång tänker jag inte
lyssna på dom...utan då tänker jag åxå åka in.
 
Punkt.
 
//kloss

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vilken mardröm! Hoppas du repar dig snart! Jävla skitdoktor i ström :(

2014-01-14 @ 20:11:03
URL: http://elisochvega.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0