Melodifestivalen

Har ju äntligen börjat :))
 
Älskar melodifestivalen och har nog gjort det sen typ -91 då Carola vann
innan de har jag inget minne av det. (Eurovision 91 hade vi inspelat på VHS, vilket
gör att jag har sett "Fångad av en stormvind"uppträdandet många gånger)
 
 
Visste ni att "Bamse" från Tre Kronor är en av dansarna?
 
 
Dock så är Nour programledare i år, å riktigt värdelös.
Men så kan de va :P
 
Iaf så blev jag ungefär lika förvånad som Helena Paparizou igår när hon inte
gick direkt till final. Istället gick en fin ballad vidare...skumt!
 
Å jag som hade längtat efter Linus Svenning, å till min förtvivlan såg han
blötfet ut, tur att de inte va nå fel på rösten iaf. :P
 Fanns dock ingen likhet med hur bra de låter på den här låten :)
 
Nu längtar jag till nästa vecka :)
 
//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0