Gammalt

Sitter å kikar på gamla kort, å de finns så himla mycket kul.
Så tänkte att jag kan ju slänga in nåt foto å berätta vad det är bara :)
Så får ni som faktiskt kikar in här varje dag, nåt att kika på.
 
Bilder från gymnasiet kommer här. På mina kära armband.
Jag var en jävel att matcha mina outfits med armbanden. Oftast bytte jag armbanden
till rätt färger.( Hade även väskor i alla färger som fick vara med å matcha)
 
Gult/svart
Rött/vitt
Turkost
Blå,turkos,vit
 
Övrig info är att jag hade på mig armbanden dygnet runt i ca 6år. Galet
Hela högstadiet och hela gymnasiet.
 
Här kan ni se hur smal & blek handleden var på balen i 9an.
En av de 2 gånger jag tog av mig armbanden.
 
 
Konfaläger i 8an...tydligen körde jag båda armarna i början :P
 
 
//kloss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0