Fotosug!

Ibland blir jag grymt fotosugen, oftast blire nu när sommaren börjar komma & det är ljust längre.
Eller när hösten börjar komma och det blir fina färger överallt :)
 
Ibland har jag frågat vissa personer om dom vill ställa upp på nå kort
trots att jag inte känner dom, för att dom har det jag är ute efter just
då, tex hår, fräknar osv. :)
 
Och ibland har jag frågat om någon är intresserad på tex facebook, blogg
Så nu gör jag det igen.
Nån som har lust att ställa upp som modell?
(enligt mina önskmål, tex kläder smink osv ;)
+ att det oftast brukar bli ett sms samma dag när fotosuget kommer)
 
Tjej, kille, mellan typ 13-40 är helt Ok.
Om inte du vill, kanske du kan tipsa mig om nån du tror skulle vilja.
Jag brukar alltid välja ut någon iaf :)
 
 
//kloss

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag finns!! :)

2013-06-02 @ 00:05:03
URL: http://amandanisse.blogg.se
Postat av: sandija-döv-adopterad-fotografi

du tar så fina bilder! =)

2013-06-02 @ 13:11:08
URL: http://kwieien.blogg.se
Postat av: Pesa

Hej kloss!
Jag skulle gärna ställa upp som modell. Är ju dock inte hemma så mycket men jag är hemma en längre stund i Juli ifall du är intresserad :)

Svar: Oh :D, ska se om vi kan passa in dej nåt när jag e i hammerdal :)
kloss

2013-06-02 @ 16:21:24
Postat av: Anki

Min systerdotter Ebba är mitt heta tips! 100 % naturlig skönhet!!

2013-06-02 @ 21:50:30
Postat av: Malin

Håller med Anki, Ebba är ett fint tips! Mkt vacker tjej!
Utan tvekan:):)

2013-06-02 @ 23:47:20
Postat av: Mikaela

Fina bilder! :)

2013-06-13 @ 09:53:49
URL: http://mickisteoderakis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0