GHANA

Oooh nu ere inte så länge kvar :)...11 dagar.
 
Jag längtar massa.
 
Har slängt fram allt jag ska ha med mig (tror jag)
och snabbpackat 3/4 av alla mina egna saker i handbagaget.
(Man får ha 12kg i handbagage,& 2 väskor á 23kg)
 
Vi har även fyllt en väska med massa leksaker,pennor,papper osv( 23kg prick )
Håller på & fyller en annan. Och ska hämta en stor väska i helgen :)
Vi tar verkligen med allt vi får & kan. O vi har fått massa leksaker,pengar mm av
alla supersnälla människor.
 
Igår var jag & Maria på jobbet hela kvällen och pysslade massa med saker vi ska
ha med oss. . en bilmatta (med mig & maria på), Laminerade siffror i olika färger.
yatzyblock, väggdekaler med söta djur, världskarta.
Ha lite saker kvar som ska göras :)
 
Grekland Maj-12
 
//kloss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0