2012

Här kommer 2012 skitsnabbt, med de grejer jag minns mest.
 
Jan- Fick veta att min tarm va helt sönder och att jag skulle opereras inom en månad
Feb- Opererades och fick stomi
Mars- Rörde mig sakta men säkert & njöt av vårvintern & grillad korv
April- Njöt av knoppar som slog ut, bar asfalt & sol som värmde fejset :)
Maj- Grekland med mamms & papps
Juni- Stekenjokk med min S, å varm midsommar i Tannsjön
Juli- Semester (& fina norge) & väntan på en värme som aldrig kom
Aug- Väntade på att sommarn kanske skulle komma ändå...
Sept- Island med min S
Okt- HTGFestival & massa jobb
Nov- Tog slut på 1s men hann med Kalas hos Emma iaf
Dec- London med Emma & våran hall äntligen klar :)
 
Sammanfattat så var
Jan-April sega då jag rörde mig som en kärring
och tyckte de sög att ha stomi.
Maj-Aug var bara sköna månader trots på tok för lite sol.
Sept-Dec gick skitfort och jag hann inte ens märka att
det var nån skittråkig höst/vinter.
 
Tack 2012 ...men nu e jag redo för 2013.
Som jag vill spendera med min finaste S,
min tokiga familj, samt mina underbara vänner.
 
//Johnna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0