Bästa <7

Tänkte bara berätta för er att jag hade bästa resesällskapet med mig till Ghana.
Maria & jag är jobbarkompisar (men typ alla mina jobbarkompisar räknar jag som bara kompisar)
Hon är en så himla snäll & vettig person, som man kan sitta & prata med om allt.
Under hela månaden så är man verkligen med varandra i stort sätt hela tiden.
(i 3 veckor så fick vi tillåme dela säng) Men inte en enda gång blev jag lej på na.
Vi pratade, skrattade, suckade, tyckte synd om varandra, tillsammans hela månaden.
 
Om jag skulle göra om den här resan, skulle jag lätt välja dig igen :)
Tack
 
 
 
//kloss

Kommentarer
Postat av: Marie Bergman

Måste bero på att vi är släkt ;) Nejdå, skämtar bara :)

Svar: Haha ;P kanske d.
kloss

2013-04-14 @ 19:37:24
URL: http://livetiluxemburg.se/
Postat av: Josefin Johansson

Gud vilken förändring det har blivit på barnhemmet!! Jag var ändå där december till januari 2011-2012
Jag tänkte fråga dig om det fanns en liten kille vid namn stephan som var kvar när du var där? (Svara gärna till min mail, [email protected])

Svar: Hej Josefin.Japps Stephan var kvar :), himla sötnos.
Hans storasyskon, George, Georgina & Ebeneezer åxå.
Ska se om ja kan lägga ut en bild på han någon gång i helgen så får du se.
kloss

2013-09-06 @ 09:32:31
Postat av: Josefin Johansson

Åh va kul att höra!!
Ja gör jättegärna de. Det hade varit sjukt kul o se :))

2013-09-08 @ 11:20:23
Postat av: Charlotte

Hej! Har precis läst igenom alla dina Ghana inlägg! Jag var i Ghana 3 veckor december 2011/januari 2012. Saknar ungarna sååå mycket! Har du lust att maila mig på [email protected]? :)

Svar: Okej roligt :), vare kaos när du va där åxå+utan lärare osv?
kloss

2013-09-18 @ 05:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0