Utlande

Detta är ett tidsinställt inlägg
som alla storbloggare gör, ni vet ;)

Eftersom jag numera är internetlös på veckodagarna
så tänkte jag att jag kan göra så här iaf så händer
det något här, även om jag inte är här.


På tal om Eurovision song contest så är det såklart den
26 maj, vilket betyder att jag faktiskt inte är hemma då.
Då är jag i Grekland med Mami & Papi :)

På Rhodos den här gången. Där har jag aldrig vare förut
så de blir mys.

Men som tur e så brukar de juh funka å kolla på eurovision
även där eftersom de åxå är med och tävlar :)
Har vare utomlands 2...eller 3 gånger förut också när det
har varit. Duktig å pricka in rätt datum...eller fel :P



//kloss

Kommentarer
Postat av: Marie

Fast finalen är den 26e maj! :) Fast det kanske inte gör någon skillnad. :) Mysigt med Grekland! :)

2012-03-12 @ 18:45:07
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0