Utmanad

Såg att jag blivit utmanad av Lizette att skriva om fem saker ni inte visste om mig:

Hmm svårt...

1. Jag verkligen HATAR att gå till tandläkaren.
Jag får rysningar genom hela kroppen av ljudet från borren.
(Var även typ stamkund där när jag var yngre)
Skulle hellre bryta en arm eller ett ben istället för att laga tänder.


2. Under min högstadie/gymnasietid så jobbade jag 2..eller vare 3 kvällar i veckan
på posten i hammerdal som lokalvårdare (städerska)


3. När jag slutade gymnasiet hade jag bara MVG & VGn....förutom G i matte B.
(Vilket jag inte var värd, då jag e bra på matte :P )


4. Jag har varit med i en modellagentur som hette MKM Models.
Tyvärr blev de inga jobb där jag nånsin fick nå pengar..:P
eller knappt se nå bilder.


5. Jag tycker att JAG är fruktansvärt rolig när jag är ful.
Kan ta kort på mig själv eller kolla mig i spegelns och tycka
att jag är det roligaste som finns :P


Sådär :)...gick juh bra!
Nu kan man juh utmana någom om man vill åxå. Men jag dissar de.

//Kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0