Året 2012

Välkommen 2012.

Det jag önskar mig av dig är:
  • Gör mig helt frisk forever, främst min mage som gör mig helt slut.
  • Låt/Gör alla mina vänner & familj vara friska & lyckliga.
  • Låt mig fortsätta vara kär & lycklig
(Precis samma 3 önskningar som ifjol :P )




Ett år till har gått...
och faktiskt så gick det tokigt fort.


Jaha, hur var 2011 då?


Kärleken:
Helt perfekt, som det ska vara :)
Blir om det går, mer å mer kär varje dag.
Bott tillsammans i över ett år & de funkar
juh bra, även om jag saknar min S hela veckorna
då han inte e hemma.

Vänner: De flesta har flyttat bort, men som
tur är så har min bästa vän Emma funnits
hemma på flata halva året iaf. Sen har jag
juh även 2 arbetskompisar som ligger mig
extra varmt om hjärtat, nämligen Marlene
och Linnea som jag gillar en massa :)

Familj
: Max flyttade, Ronja flyttade, så nu ere
bara mami & papi hemma på åsen. Mina lovers
Fix & Sill bor fortf hemma på Åsen och jag saknar
dom typ jämt. Vilket gör att jag fortf åker till Åsen
en gång i veckan för lite mys & skratt.

Resa: Blev bara 1st resa ifjol, London med
mamms och ronja som redan var där. Alldeles
för lite, kan inte komma ihåg sist jag reste
så lite på ett år.

I år siktar jag in mig på någon weekend
samt Grekland...

Materiella Ting: Oh köpte mig juh min TT som
jag längtat efter sen jag såg dom första gången
typ -00. For och köpte den på min födelsedag
Underbara bil

Jobb: Det går bara massa bra. Jag är juh både
grafisk designer nu och Fotograf :)
Fotografen öppnade i Mars och sen dess har det
bara gått bättre och bättre. Har haft fullt upp
nu med skol/dagis fotograferingar :)

Sjukdom: Har mått hit & dit hela tiden (mest skit)
och fått testat alla meduciner som dom har.
Fick ligga inne en sväng i slutet på september.
Sen fick jag käka kortison (som gjorde mig till
ett fettofejs) men som faktistk får min mage att
lugna ner sig. Så får se hur det blir nu....

Speciell händelse:
Fallskärmshoppning, oj häftigt.
Samt att operera ögonen, vakna upp varje morgon
och se allt jag vill se utan glasögon :)


Ja det blev juh någon sorts årskrönika det där :)
Fast utan bilder, hoppas det funka iaf.

//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0