Måndag

Slut på helg!

Jag ber om ursäkt för mitt dåliga bloggande.
Men det beror på att jag är snål och inte har något internet.
Sanningen är den att jag faktiskt aldrig har betalt för något internet
sen jag flyttade hemifrån.

När jag bodde i lgh på tingvalla i mer än 2 år så nallade jag internet
av den det gick :P...de grannar som hade oskyddat nätverk fick skylla
sig själv. Ibland fick jag tillåme ställa en stol på bordet och datorn där
uppe för att få någon mottagning!


Sen sedan jag bott med S så använder jag mig av hans internet.
Men eftersom han jobbar borta på veckorna betyder även det
att jag inte har något internet då :P

Och ...egentligen ere ingen bil deal!
Men eftersom jag aldrig betalt för det tidigare känns det inte som
att jag nånsin ska göra det heller ;P



Så jag hoppas att ni har förstående för mitt dåliga bloggande ;)


//kloss

Kommentarer
Postat av: malouu

det är innehållet som räknas kloss:P läser massa bloggdynga varje dag...helt i onödan!

2012-04-02 @ 17:07:14
URL: http://malinsjoberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0