Glad Påsk

Glad Påsk på er :)

Imorse fick jag sms av påskharen som sa till mig att följa hastighetsbegränsningarna
så skulle jag finna något sött! Så under min 110skylt fanns världens finaste påskägg!
Tack påskharen :)



Va en sväng till Tannsjön å träffa massa släkt.
Me like

Solen sken & de va varmt, åt kolbullar å macka i järn :)
Yummi

Här bjuder ja på nån bild..





psst kolla va söta ja & min S e i hörnet ;)

Var såklart även en miljon kusinbarn där, som jag tyvärr inte har på bild.
Men dom tolkade å åkte skoters...å när vi va små så tolkade vi åxå ofta
när vi va i tannsjön, men då oftast på presenning :P..de va tok kul!

//Kloss

Kommentarer
Postat av: Hannah

Där e min stuga :)

2012-04-10 @ 22:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0