Umeå

Jag är på plats i Umeå för andra gången i mitt liv.

Åkte buss, klev av buss, klev på rätt buss, klev av på rätt ställe
applåder till kloss
Det är inte gratis att åka buss, även fast jag ljög å sa att jag var barn :P
Snordyrt, tyckte jag! Så bara därför ljög jag även på stadsbussen och sa att
jag var 19 år, vilket gjorde att jag tjänade in 5kr :P


Sen har jag även redan hunnit med att ätit godis, spelat lite Zelda
klippt Mask & kollat på vem som åkte ut ur IDOL...
Och allt detta i min NYA ONEPIECE :D


Imorgon blire stan :), åsså midda hos Malin.
Å säkert lite mer tv-spel.

Tokigt


Ser även på Fejjan att det snöar hemma på flata
spelar mig ingen roll alls att jag missar det :P



//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0