Bite me...

and he did...

Så här är historien:

igår skulle jag gå ut & gå en promenad.
När jag kommit en bit bort på VÅR väg så
kommer grannhunden springande emot mig
och skäller. Jag ignorerar den och fortsätter
gå, då springer den fram & hugger mig i vaden.

Igår


Idag


Jävla Idiot Hund

Oftast sitter den jävlaidiothunden fastknytt i ett träd mitt på gården.
Även på natten, utan hundhus eller nåt.

Sen när den väl är lös är den dum i huvet.
Så när man kommer med bilen så springer den rakt ut i vägen
så man får tvärnita för å inte köra över den...sen springer den runt
runt runt bilen & tokskäller så man får typ krypköra för å komma nånstanns.

Och, JA jag skulle ha anmält för längesen.
Men grannen har lite mark vi vill köpa ...
Så har lite problem....

//kloss



Kommentarer
Postat av: Anonym

den hunden han jag mött med häst med lagom kul när den springer under/bakom/mellan hästbenen och ser inte glad ut heller... ägaren sa "den e ny därför vet den inte var den får gå" daaa! håll den kopplad då!

2011-11-29 @ 19:17:47
Postat av: Anonym

Hunden är inte dum i huvudet. Det är ägarna som är det som inte uppfostrat den. Hundar biter inte människor naturligt.

2011-11-29 @ 21:50:31
Postat av: Hanna Nytomt

Nasta gang du kor, gasa lite extra nar den kommer vett ja! :)

2011-11-29 @ 22:03:12
URL: http://hannaslifeinireland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0