Kändisar!

I lördags var jag på kändisfest.

Inte varje dag man e de!


Vinnaren blev Mårthen, som var grymt lik originalet! :)


Kan tipsa er om att ALDRIG köpa en NIKON Coolpix S203!
För det är det absolut mest värdelösa kamera jag sett! 8/10 kort är supersuddiga!

Amy Winehouse var i sin vanliga form...
Ja ni ser!


Amy ville såklart ställa till med en skandal & försökte mucka med Kat Von D!


Världens bästa pojkvän kom som sig själv, men det gör inget alls!
För de e juh han jag gillar mest! Kolla bara vad han ställer upp för mig
och byter skor när jag får ont i fötterna ;)


Jag var såklart Marilyn Monroe!
Klänningen är ett lakan från dollar 50:-
Sytt av mig på ca 1h utan mönster ;)



Världens bästa bästis, Audrey Hepburn va åxå på plats!



:)

//kloss

Kommentarer
Postat av: tiidan.jimsroad.com

Shit, va snygga ni är!

2011-03-28 @ 22:50:38
URL: http://tiidan.jimsroad.com
Postat av: janis

johnna, du e så fin:)

2011-04-12 @ 10:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0