Östat

Jag älskar juh det mesta som e gammalt
(som ni kanske märkt, utgrävningar osv)

Så idag har jag städat vårt uthus, även kallat Östat.
Och jag bara älskar det huset, kan vara där inne i
flera timmar och kolla på kort eller i gamla böcker!

Här ser ni Östat närmast och vanliga huset bakanför :)



Inne i stora rummet.


En bit av hyllan inne i "fotorummet" Där massa gammkort å album finns :)


På övervåningen har jag fixat lite...:P






MegaMys!
Tror jag ska flytta ut dit istället ;D

//kloss

Kommentarer
Postat av: Fanny Jonasson

Jädrar Jonna i love gamm hus och gamm saker! Förstår att du vill bo där, du kan ju iaf göra det på sommarn :) Du är lyckligt lottad. Min typ nästan högsta önskan är att veta hur det såg ut i och å runt vårat hus när det byggdes, 1902, så det är ju lite gammalt iaf :)

2011-07-05 @ 22:16:58
Postat av: Isabelle Magnusson

ÅH de ser helt ljuvligt ut! Flytta ut dit tycker jag! :) Tänkte på dig häromdagen när jag fick veta att de 2 st i min trappuppgång är arkeologer. De är coolt! Kram

2011-07-07 @ 13:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0