Scrapbooking

Jag och Emma har scrapbooka på modern vis ikväll.
Dvs med varsin dator, varsin hårddisk med för mycket kort, internet & fujifilm.
2böcker klara...1 på G!

Ikväll bjuder jag därför på några helt random kort:


Det här kortet var så fruktansvärt roligt.
Alltså RRR, whats up with the hair??
Och jag ger arga blicken!


Helt normal tjej, förutom att hon e halvnaken på byn och bär en döskallemask!



Konsten att se lång ut (trots mina 166cm)
Rätt pose kan göra allt!


Ne nu måste ja sova, även om jag helst skulle vilja sitta å titta på kort i flera
timmar till.

//kloss

//kloss

Kommentarer
Postat av: Minna

Hahahaha, kortet på Emma är ju helt sjukt! När hände detta? :D

2011-01-05 @ 01:16:05
Postat av: RRR

ja vart arg å fick inte till håret som ja ville, å precis då, skulle vi åka, så ja tog å gjorde en backslick xD

2011-01-05 @ 12:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0