Say Yes to the dress

Oh vilket underbart program! :)
Massa fina klänningar hela tiden!

Och tyvärr så har jag blivit kär i Pnina Tornais klänningar!
Som verkar vara de absolut dyraste klänningarna på hela stället!


Tur att jag inte har några bröllopsplaner än, skulle seriöst få panik
över att hitta den perfekta klänningen! Eftersom den...eller dom
finns i mitt huve! Skulle vara som dom jobbigaste kunderna som
testar en miljon klänningar å ändå inte e nöjd :P

Nu ska jag fortsatte på 3e avsnittet för idag ;)

//Kloss

Kommentarer
Postat av: Tiidan.jimsroad.com

Ja visst är det bra!

Men va störigt det är när folk bara kommer och tittar och lurar expediterna att de ska handla men själva vet att de bara är där och har kul med kompisarna och testar lite fast de inte ska gifta sig=)

Jag minns att jag gillade "The Roloff? farm", det är enb rar familj, hatade Kate i John and Kate +8 för att hon är en bitch mot honom.

Nu har vi inga kanaler alls eftersom vi inte har en Boxer :´( men vi har ju datorn att hänga med på kanal5 play och sånt.

Oj, va mycket det blev=) ha det fint!

2011-02-06 @ 18:48:51
URL: http://tiidan.jimsroad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0