Hej då 2010

Ett år till har gått...
och faktiskt så gick det tokigt fort.


Jaha, hur var 2010 då?


Kärleken:
Helt perfekt, som det ska vara :)
Blir om det går, mer å mer kär varje dag.
Blev även sambos i oktober..tror ja de va!

Vänner: De flesta har flyttat bort, men som
tur är så har min bästa vän Emma funnits
hemma på flata hela året :)
Har även träffat massa underbara folk på
visitkort.se, vissa som jag verkligen gillar!

Familj
: Dom e som vanligt ;) . . Mina lovers
Fix & Sill bor även hemma på Åsen nu.
Vilket gör att jag åker till Åsen en gång i veckan
för lite mys & skratt.

Resa: Blev bara 2st resor ifjol, Grekland med
familjen mkt roligt som alltid :). Rom med Emma
Pemma, & hon är den perfekta resekamraten.

I år blire Ishotellet i Jukkasjärvi (ligger så långt
bort att det räknas som utomlands).

Och en USA resa tror jag visst bestämt, för ett
mycket speciellt tillfälle. Sen en weekend i någon
europeisk stad ligger å väntar i huvet.


Jobb: Hade praktik på visitkort.se i jan-mars. Badvakt på
utebadet hela sommarn (SOFT). Jobbade lite på dagis innan
jag blev anställd på visitkort i september :)
Foto: Går bara bra & är kul. Hade tex  4 bröllop i augusti. :)
Jätte roligt. Nästa helg har jag 2st dop åxå. Så det rullar på.




De va väl de :)

Välkommen 2011.


Det jag önskar mig av dig är:
  • Gör mig helt frisk forever!
  • Låt alla mina vänner & familj vara friska & lyckliga.
  • Låt mig fortsätta vara kär & lycklig.
Okej, känner mig som nån sån där viktig person som önskar world peace typ.
Men seriöst, det är bara det jag önskar mig. :P

Okej..skulle inte tacka nej till å vinna några miljoner eller en bil eller så heller!


//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0