Go natt

Nu ere natta, och jag har så fruktansvärt svårt för å gå å lägga mig när jag har internet.
Kommer liksom på massa onödiga grejer jag kan göra. Typ googla på allt jag tänker...

Nu ska jag iaf sova, å försöka drömma nå bra!
För ni som känner mig vet att jag i stort sätt drömmer VARJE NATT!
Och kommer ihåg allt som om det var en film jag kollade på.
Snark...inte lika kul som det låter, då det känns som jag är vaken mest hela tiden!


Här får ni iaf en mardrömsbild ;)



Kul, vare...men kallt! Och Mammas gamla docka gick i kras.
Men den finns juh iaf på bild! ;P

//kloss

Kommentarer
Postat av: RRR

de där e nog de snyggaste kortet på mej ever! å sådär stor mun kommer ja nog aldrig lyckas på till igen :P minns du att de där va på min födelsedag för nå år sen? :P

2011-01-18 @ 12:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0