Underbar

underbaraste tjejer på IDOLbesök ikväll :D
Emmax2 & Malou

Vet ni...att Dom är helt enkelt amazing på alla sätt och vis.


Tankar

Nu ska jag nog inte gifta mig på många år...
Men ifall jag skulle gift mig idag skulle dom lätt ha toppat min tärnlista!
Jag skulle vilja ha Emmax2 & Malinx2 som tärnor:)

Sen skulle jag vilja att min pappa leder mig fram till altaret...

Jag vill att några av mina vänner sjunger & gör min bukett.

....Sen vill jag ha en klänning med korsettöverdel & Gigantisk kjol, ...eller kanske en sjöjungfruklänning...

Sen vill jag ha sommarbröllop ute på en gård med dans i logen efteråt, ....eller kanske ett i kyrkan och maffig fest efteråt.

Ne som ni ser så är jag lite osäker på vissa saker, så det får vänta x antal år :P

//kloss

Kommentarer
Postat av: ES

Jag ställer upp som tärna om vi också får ha fina klänningar :)

2010-09-15 @ 18:41:20
Postat av: janis

liza får sjunga... jag anmäler mig till blombuketten! :)

2010-09-15 @ 19:22:18
Postat av: malinmys

DU ska få ditt bröllop! Och världens möhippa!

2010-09-16 @ 09:14:10
Postat av: Malin

<3 eller till dig blir det såklart.. <7 Puss

2010-09-16 @ 09:42:00
URL: http://malings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0