Stan

Idag var jag i stan, jag fotade, var på sjukan, var hos optikern mm
men inte det jag vill berätta, utan att jag även köpte en dator :D

http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/barbar-dator/HPG72A26SO/hp-g72-a26so-laptop
Tror att de va typ den där...ingen riktig koll! 17,3 tums skärm å HP vare iaf. Men den här är lite billigare än den jag köpte!? undrar varför!?


Mindre nice är juh att den är kvar på åsen å jag på flata. Alx måste ta å installera å fixa lite på den¨å så. Typiskt jag som verkligen ville använda den nu!

Min dator (som jag sitter med nu) är så fullproppad som det går med skit å ...kort typ!
När man ska bläddra igenom kort så laddar den :O, helt seriöst! Jag som har 4 olika
fotografering att redigera...

Suck

Men nu ere snart slut på de :D

//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0