Haha

Ibland ere ganska roligt på mitt jobb....eller ganska ofta faktiskt!
Mina arbetskompisar e kula.

- Men johnna du har juh tagit kort på nån tjej med skuggor i ansiktet redan!
- nån tjej!?...de e juh jag!?


Haha Linnea e kul hon :P...Bilden på tjejen med skuggor i ansiktet är den som är några inlägg under! Men tydligen var jag olik mig där utan att jag själv märkt de!

Idag fotade jag nästa alla också, det var jätteroligt!
Dom hade en hel del små poser att visa mig! Om ni ska ta körkortsbilder mm å tar dom på Visitkort så kommer ni antagligen att få se dessa bilder ;D

//kloss


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: ja, jag kommer nog vara död imorgon kväll. Men det är långt att åka och detta var bästa lösningen, så jag hoppas det ska gå bra.



:) Taack för tipset!

2010-09-17 @ 21:43:06
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0