Go kväll

Här sitter jag på åsen!
Mina lovers e juh här, Mamma & Pappa får låna dom...på heltid dock

Imorgon måste jag till stan en sväng.
Tänkte passa på å hämta ut lite smink till halloween när jag ändå e där.
Hoppas det har kommit :)

Smink e bra ibland, framför allt roligt!
Jag är ganska..typ jämt osminkad vanliga dagar.
Men om det e kalas blire lite mascara å kanske lite eyeliner. Har ALDRIG ägt en typ foundation eller annat med konstiga namn ;)

Men det funkar juh ändå. På det här kortet tex så har jag en skit stor finne bredvid näsan.
Och ett kattrivsår på näsan, men bara man kan trix (att vända bort facet) så brukar de gå ändå.
Det allra bästa tipset är att le :D, då ser man jämt snygg ut!



Flina å du e alltid snygg...eller?



//kloss

Kommentarer
Postat av: Hannah

Gå snabbt och le stort sa alltid Emma, för då syns det inte exakt hur ful man är :)

2010-10-26 @ 18:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0